A presó dos homes acusats d'agredir sexualment una dona a Oriola
Els homes, de 30 i 32 anys, van portar la dona, de 31, a una zona aïllada per a agredir-la amb l'excusa de mantenir una reunió per motius laborals
El jutjat d'instrucció de guàrdia d'Oriola (Baix Segura) ha decretat l'ingrés a presó de dos homes de 30 i 32 anys acusats d'agredir sexualment una dona, de 31, a qui van portar a una zona aïllada amb l'objectiu de "mantindre una trobada laboral", després d'oferir-li treball. Segons consta en la denúncia, la dona va acceptar parlar amb els homes, que li van oferir menjar per la situació de precarietat en què es trobava la dona, i després d'això, van agredir-la sexualment a més de robar-li un collar, segons ha informat la Policia Nacional.
Després de denunciar els fets, que van tindre lloc el passat 10 d'agost, els agents van donar coneixement al jutge de guàrdia i es va traslladar la víctima a l'Hospital Vega Baja d'Oriola per a l'exploració i la presa de mostres biològiques. La Policia Judicial d'Oriola es va fer càrrec de la investigació.
Dies després, els dos homes van ser detinguts al centre d'Oriola i, durant un registre al domicili dels dos, van trobar el collar daurat que van furtar-li a la víctima al moment de l'agressió. Tots dos han sigut posats a disposició del jutjat d'instrucció de guàrdia, que ha decretat el seu ingrés a presó.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
El PP del Parlament Europeu anuncia que alçarà el veto al debat sobre la dana a l'Eurocambra
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Feijóo, sobre el pacte de Catalunya: “Els diners dels espanyols no són per a finançar el temps en el govern de cap president”
-
La Generalitat qualifica d'inconstitucional "el contingent separatista català" i demana tornar al consens del Consell de Política Fiscal i Financera
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
13.07.2025 | Fora de cobertura