Presenten més de 450 escrits d’al·legacions veïnals al Pla Especial del Cabanyal-Canyamelar
Cuidem el Cabanyal-Canyamelar ha elaborat 17 al·legacions que qüestionen aspectes centrals del planejament municipal per al PEC.
Més de 450 veïns i veïnes han signat les 17 al·legacions de caràcter general a la segona exposició pública del Pla Especial del Cabanyal-Canyamelar (PEC) elaborades per l’associació veïnal Cuidem el Cabanyal-Canyamelar.
L’associació ha mostrat satisfacció per la resposta veïnal participativa, malgrat els entrebancs que han trobat, i que van denunciar, com ara l’aprovació de les modificacions i exposició pública de només vint dies durant la situació d’estat d’alarma, amb les limitacions que això suposa per a l’organització i reunió per informar el veïnat. A més, la plataforma denuncia l’opacitat de l’Ajuntament de València en la tramitació del PEC per “la manca de resposta formal, raonada i particular per part de l’Ajuntament de València als vora 1.200 escrits d’al·legacions presentats per veïns i veïnes en el primer període d’exposició pública a l’abril de 2019”.
Les 17 al·legacions qüestionen aspectes centrals del planejament municipal i reclamen reformular-lo de manera “autènticament participativa”. A més, qüestionen la necessitat d’habitatge nou tenint en compte el gran nombre de vivendes buides al barri (2.750 entre privades i públiques) i demanen prioritzar la regeneració, rehabilitació i reconstrucció abans que la nova construcció. Finalment reclamen l’eliminació del planejament del projecte d’hotel de 15 altures més centre comercial, entre altres qüestions.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
El WhatsApp de Pradas a la mà dreta de Mazón a les 16:28 h: "Ens informen d'un mort a Utiel"
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Quatre persones ferides, dos d’elles greus, en un accident de trànsit a Cox
-
Toni Cantó presenta ‘El debat’, el nou programa d’À Punt dels divendres