Es posa en marxa el dispositiu especial de trànsit per a l'estiu
Es preveu que hi haja 89,3 milions de desplaçaments a les carreteres espanyoles durant l'estiu. 1.500 patrulles controlaran el trànsit.
Ahir es va presentar el dispositiu especial de trànsit per a l'estiu. Per terra i des de l'aire, es vigilaran les carreteres.
Es preveu que hi haja 89,3 milions de desplaçaments a les carreteres espanyoles durant l'estiu. Un 2% més que l'any passat. Per la Comunitat Valenciana pasarà el 21% de tot el trànsit. Només el cap de setmana que ve, es preveuen més de 2 milions de moviments. 1.500 patrulles controlaran el trànsit, que se complementarà amb vigilància aèrea.
La DGT ha posat en marxa una campanya amb consells que fan evidents les conductes il·lògiques, però habituals de molts conductors.
L'objectiu, reduir la xifra de morts en accidents de trànsit. L'any passat hi hagué 225 entre juliol i agost.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco