La policia investiga la mort d'un home tirotejat en una casa de camp a Elx
Tot i que la investigació està sota secret de sumari, ha transcendit que li van disparar amb una arma de foc a la porta de casa, una vivenda unifamiliar rodejada de camp a la pedania de Daimés
La Policia Nacional investiga la mort d'un home d'uns 50 anys que anit va rebre dos tirs a la partida rural de Daimés d'Elx. Totes les línies d'investigació estan obertes, inclús la de l'assassinat.
Tot i que la investigació està sota secret de sumari, ha transcendit que li van disparar amb una arma de foc a la porta de casa, una vivenda unifamiliar rodejada de camp.
Els familiars que es trobaven amb ell en eixe moment van avisar la policia i els serveis sanitaris, però les ferides eren mortals de necessitat i res van poder fer per a salvar-li la vida.
Una de les persones que estava a la casa va donar l'avís al 112 i després la Policia Local d'Elx es va mobilitzar i va acordonar la zona per a garantir que ningú eixira.
Seguidament, els agents van demanar la presència de la Policia Judicial per a encarregar-se de la investigació sobre el cadàver tirotejat.
Més llegit
-
Investiguen el consum de drogues com a causa de la mort del matrimoni irlandés trobat al 'jacuzzi' d'un xalet de Cullera
-
La Generalitat invertirà 56,5 milions per a eliminar la canya invasora de les zones afectades per la dana i de competència de la CHX
-
València recupera un vol directe a Nova York quasi quinze anys després: United Airlines connectarà les dos ciutats el juny del 2027
-
Les AMPA acusen el Consell de “perseguir docents” en haver modificat les funcions de la inspecció educativa
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
Tomatina 2026, este dimecres: la trastada que va iniciar la festa i que el franquisme va perseguir