La policia desmantella una festa il·legal amb 200 persones al Pilar de la Foradada
La festa se celebrava en un pàrquing de la localitat durant la matinada del diumenge i en ella els participants consumien alcohol i sense mascareta
Agents de la Policia Local del Pilar de la Foradada, a la comarca del Baix Segura, han desmantellat una festa il·legal que se celebrava en un pàrquing de la localitat i que comptava amb prop de 200 persones consumint alcohol i sense mascareta. La intervenció va tenir lloc durant la matinada del diumenge.
Els agents es van adonar de la massiva presència de vehicles i persones a l'aparcament situat en una zona rural del municipi. La concentració de turismes va arribar a col·lapsar els accessos al recinte, segons han informat fonts policials.
Una vegada allí, els efectius van identificar i van denunciar a tots els assistents amb un balanç de quasi 200 persones i 47 vehicles que havien acudit a la celebració il·legal en la qual no es respectaven les mesures sanitàries.
Més llegit
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
Quatre dies més de calor