La policia continua buscant el presumpte assassí d’una dona a Parla
L’home, amb antecedents penals, ja havia sigut detingut en febrer per incomplir una orde d’allunyament.
L’Ajuntament de Parla, a Madrid, ha decretat tres dies de dol per l’assassinat d’una dona de 47 anys a sa casa. Aquest migdia, els veïns i veïnes es concentraran de nou com a mostra de rebuig a l’últim cas de violència de gènere.
La policia continua buscant l’home que té antecedents per diversos delictes i que acumula 30 detencions. L’última vegada que el van detindre va ser el passat mes de febrer, després d’incomplir l’orde d’allunyament que tenia dictaminada.
La família va denunciar la desaparició de la dona i la policia la va trobar ahir a sa casa. Presentava senyals de violència i l’havia denunciat per agressions en altres ocasions.
Des del començament de l’any 2019 han mort assassinades 19 dones a mans de les seues parelles o exparelles, 994 des del 2003, quan va començar a haver-hi un registre d’aquestes morts.
El 016 és el telèfon d’atenció a les víctimes de violència masclista. Ofereix atenció gratuïta les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any. Proporciona informació a les dones víctimes de violència de gènere i al seu entorn sobre el que cal fer en cas de maltractament. La telefonada no apareix reflectida en la factura. Sí que queda registrada en el telèfon, però es pot eliminar des del mateix dispositiu. El Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat també posa a disposició de les víctimes l’adreça electrònica: 016-online@msssi.es
Més llegit
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
"Gaza està en flames": Israel inicia la invasió de la capital de la Franja
-
Polèmica en l'inici de curs universitari a Alacant per la ponència d'un denunciat per violència masclista
-
El taulell s'estabilitza i creix un 1,3% en vendes i un 3,5% en producció i ocupació en el primer semestre
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA