La policia continua buscant el presumpte assassí d’una dona a Parla
L’home, amb antecedents penals, ja havia sigut detingut en febrer per incomplir una orde d’allunyament.
L’Ajuntament de Parla, a Madrid, ha decretat tres dies de dol per l’assassinat d’una dona de 47 anys a sa casa. Aquest migdia, els veïns i veïnes es concentraran de nou com a mostra de rebuig a l’últim cas de violència de gènere.
La policia continua buscant l’home que té antecedents per diversos delictes i que acumula 30 detencions. L’última vegada que el van detindre va ser el passat mes de febrer, després d’incomplir l’orde d’allunyament que tenia dictaminada.
La família va denunciar la desaparició de la dona i la policia la va trobar ahir a sa casa. Presentava senyals de violència i l’havia denunciat per agressions en altres ocasions.
Des del començament de l’any 2019 han mort assassinades 19 dones a mans de les seues parelles o exparelles, 994 des del 2003, quan va començar a haver-hi un registre d’aquestes morts.
El 016 és el telèfon d’atenció a les víctimes de violència masclista. Ofereix atenció gratuïta les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any. Proporciona informació a les dones víctimes de violència de gènere i al seu entorn sobre el que cal fer en cas de maltractament. La telefonada no apareix reflectida en la factura. Sí que queda registrada en el telèfon, però es pot eliminar des del mateix dispositiu. El Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat també posa a disposició de les víctimes l’adreça electrònica: 016-online@msssi.es
Més llegit
-
Un turista desocupat s’emportà a Múrcia el quadre de Sorolla perdut a Sevilla després de trobar-lo al carrer
-
Paco Roig es manté en la llista de grans morosos amb Hisenda, amb un deute de 7,8 milions d'euros
-
Una veïna de Silla patix seqüeles irreversibles per una caiguda després d'una baralla veïnal i la família demana ajuda
-
La Comunitat Valenciana comença l'estiu amb 12.300 treballadors més i amb rècord d'afiliacions per damunt dels 2,3 milions
-
Jornada de 35 hores, dos hores menys de dedicació i desconnexió digital: així és el decret que proposa Educació
-
Reconstruïxen el crim del menor de tretze anys assassinat a Sueca amb la presència de l'autor confés