Els pobles menuts, els primers a recuperar la normalitat
La Comunitat Valenciana és la primera autonomia que ha aconseguit vacunar ja totes les persones majors de 80 anys
A Vilanova de la Reina, vora la meitat de la població està vacunada i el 34% ja ha rebut la pauta completa d’immunització contra la Covid-19. Aquesta localitat de l’Alt Millars té 66 habitants durant tot l'any, i quasi la meitat d'aquests tenen més de 65 anys.
Però tot i la tranquil·litat que els dona saber que ja tenen menys risc de contagiar-se, continuen complint totes les mesures de seguretat i eviten relacionar-se si no és obligatori. És el cas de Joaquina, que assegura a À Punt que a pesar d’haver rebut les dues dosis, encara no s’ha fet a la idea perquè encara continua usant la mascareta.
Després d'un any de pandèmia, continuen mantenint estrictament les mesures de seguretat i intenten evitar les aglomeracions, sobretot en cap de setmana, quan arriben els turistes.
La Comunitat Valenciana és la primera autonomia que ha aconseguit vacunar ja totes les persones majors de 80 anys. Ells, al costat dels pobles menuts, seran els primers a recuperar la normalitat però, quan li arribe l'hora a la resta de població, haurà de fer el mateix exercici que han fet a la localitat: tornar a acostumar-se a viure sense restriccions.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Llamps, pluja intensa, esclafits humits i granís sorprenen l'interior de la Comunitat Valenciana
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
17.06.2025 | Laura Sánchez, CEEI València
-
17.06.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
16.06.2025 | “El fil d’Irene” Les dones prerafaelistes invisibilitzades, però no invisibles