La pirotècnia Caballer entra en liquidació
L'empresa no ha superat el concurs de creditors que va declarar el propietari el juny de 2017.
La Pirotècnia Caballer SA, la més antiga d’Espanya, fundada el 1880, ha entrat en liquidació. Així ho constata el Butlletí Oficial del Registre Mercantil, on s’indica que cessa Vicente Caballer Ramírez com administrador únic.
La pirotècnia no ha superat el concurs de creditors que Caballer va declarar el 13 de juny de 2017. A més, la filial, La Baseta SL, també ha entrat en liquidació després d’acollir-se al concurs de creditors en la mateixa data.
Vicente Caballer va manifestar que l'empresa es va presentar al concurs de creditors voluntàriament degut als retards i impagaments per part dels ajuntaments i a la baixada de demandes a conseqüència de la crisi econòmica.
La pirotècnia, amb més de cent treballadors, té unes instal·lacions de grans dimensions, en les quals es va invertir una gran quantitat de diners, tal com va afirmar Caballer, "animat per la Generalitat per a fer la fàbrica més modèlica".
Durant els quasi 140 d’història, la Pirotècnia Caballer ha comercialitzat els seus productes en 35 països i ha arribat a realitzar prop de 1.000 espectacles pirotècnics a l’any.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
El PP del Parlament Europeu anuncia que alçarà el veto al debat sobre la dana a l'Eurocambra
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Feijóo, sobre el pacte de Catalunya: “Els diners dels espanyols no són per a finançar el temps en el govern de cap president”
-
La Generalitat qualifica d'inconstitucional "el contingent separatista català" i demana tornar al consens del Consell de Política Fiscal i Financera
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
13.07.2025 | Fora de cobertura