El personal d'atenció directa de Castelló protesta per la falta de personal
Diuen que les residències i els centres d'atenció especial públics estan quasi sota mínims.
La junta de personal dels serveis territorials de Castelló, juntament amb el Comité d'Empresa de la Conselleria d'Igualtat, han convocat una concentració per a aquest dijous en protesta per la falta de personal en els serveis públics d'atenció directa a Castelló.
Com han explicat en un comunicat, des de fa més d'un any reivindiquen un augment de les plantilles als centres que depenen de la Conselleria, com ara residències per a gent gran i centres especialitzats d'atenció a persones en situació de necessitat.
Asseguren que treballen amb els mínims i que no s'ha incorporat el personal que falta, encara que la Conselleria els va garantir que arribaria al juliol del 2018, cosa que genera problemes per a la correcta atenció a les persones, i que el seu dia a dia siga cada vegada "més i més insuportable".
A més, incideixen que no han rebut cap explicació raonable i critiquen que "hauria de ser una prioritat per a qualsevol govern" cobrir les vacants i crear nous llocs per a atendre aquests serveis, tant en l'àmbit administratiu com en els centres d'atenció directa.
Més llegit
-
L'Artemis II envia les primeres imatges de la Terra: il·luminada amb aurores boreals i el reflex del Sol
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant la Setmana Santa
-
Diumenge assolellat i més de 25 °C
-
Radiació d’estiu en ple abril: els nivells ultraviolats ja són com els d’agost
-
Vandalitzen i inutilitzen el nou ascensor que baixa a la platja a la Vila Joiosa
-
Orihuela es bolca en la Procesión del Santo Entierro