El periodista d'À Punt Gustavo Clemente guanyador del Periodista de l'Any pel CSIF
És el presentador del programa 'Línia de fons' de la ràdio
Estem d'enhorabona. El periodista d'À Punt, Gustavo Clemente, ha sigut guardonat amb el Premi Periodista de l'Any en els XIV Premis Periodístics Comunitat Valenciana que atorga el sindicat CSIF.
Clemente és presentador del programa Línia de fons que cada nit acosta l'esport a les cases de tots els oients de la ràdio d'À Punt Mèdia.
Clemente ha sigut elegit a través d'un jurat compost directament per professionals del món de la informació. La gala de recollida del premi serà el pròxim dia 7 de novembre a l'hotel SH Valencia Palace.
Amb ell, el CSIF també ha guardonat Javier Ivanyez amb el Premi Periodista revelació i a la presidenta de l'agència Magnum, Cristina de Middel, en la categoria de trajectòria professional.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol