Peníscola és la triomfadora de les destinacions turístiques en les xarxes socials
El seu canal institucional a YouTube és el que més seguidors té de la Comunitat Valenciana, segons l'Institut Valencià de Tecnologies Turístiques.
Peníscola se situa entre les primeres destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana, també en les xarxes socials. El canal institucional de promoció turística del municipi és el més seguit de l'àmbit autonòmic a YouTube, amb vora un milió de visualitzacions.
A més, la seua pàgina de Facebook, amb 46.000 seguidors, és la segona més seguida del territori valencià, només per darrere de València (amb quasi 49.400) i per davant de Benidorm (amb vora 39.000).
Les dades, les ha donat a conèixer l'Institut Valencià de Tecnologies Turístiques, Invat·tur, que elabora periòdicament un baròmetre prenent com a referència els perfils oberts en els principals canals en línia.
En Facebook, destaca també el cas d'Alacant, amb 33.700 seguidors, aproximadament. En Twitter i Instagram també apareix entre les primeres deu destinacions, tot i que més per darrere.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
L'ocupació remunta i marca nou rècord a l'octubre a pesar del repunt lleu de l'atur, amb 742 parats més
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"