Paterna suspén la cordà del dissabte per la tempesta i l'ajorna al 9 d'octubre
Es preveu que amb la millora de l'oratge es puga continuar amb la programació de diumenge, amb la Gran Cordà com a acte principal
La forta pluja que durant la vesprada de dissabte va caure amb contundència va provocar la cancel·lació d'una part de les festes de Paterna. L'Ajuntament va suspendre la cordà programada, que és la prèvia de la Gran Cordà prevista per al diumenge.
Durant la vesprada, l'alcalde Juan A. Sagredo informava en les xarxes socials que s'hi havien produït danys a causa de la forta descàrrega de pluja i granís concentrada en a penes mitja hora. Unes hores més tard s'anunciava la suspensió de la cordà i l'ajornament per al pròxim 9 d'octubre.
La previsió de l'oratge per a diumenge millora i es preveu que es puga continuar amb les festes d'aquest municipi de l'Horta Nord. Aquest diumenge tindrà lloc la Gran Cordà, un espectacle de pólvora declarat bé d'interés cultural immaterial i festa d'interés turístic nacional, en què es dispararan vora 70.000 coets al carrer Major a la 1:30 hores de la nit.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Tota la informació actualitzada del sorteig extraordinari de la Loteria de Nadal
-
Génova aprova una gestora en el PP valencià presidida per Pérez Llorca i amb Carlos Gil en la secretaria general
-
Mislata, Alaquàs i València pessiguen 600.000 euros del primer quart: 78477
-
La grossa passa de llarg de la Comunitat Valenciana
-
Milagros Tolón substituïx Pilar Alegría com la nova ministra d'Educació i Elma Saiz serà la portaveu del govern espanyol
-
La província d'Alacant, la més beneficiada pels 47,5 milions de la loteria de Nadal que arriben a municipis valencians