El pas d'Elsa i de Fabien per Espanya deixa set persones mortes
La pitjor cara del temporal la pateixen les zones costaneres del Cantàbric i de Galícia, on Fabien ha originat ones de nou metres.
El pas d'Elsa i de Fabien per Espanya ha deixat set persones mortes, l'última aquest diumenge a Sant Feliu de Guíxols, al Baix Empordà, on un pescador ha sigut arrossegat per un colp de mar. Ahir van morir dos persones ofegades a Andalusia. Una a Granada, quan intentava travessar un pas inundat, i un surfista de vela holandés a Huelva. També una dona a Madrid, a qui divendres li va caure part d'una cornisa.
La pitjor cara del temporal la pateixen les zones costaneres del Cantàbric i de Galícia, on Fabien ha originat ones de 9 metres. Les ràfegues de vent de més de 160 quilòmetres per hora han deixat sense llum 27.000 llars gallegues.
A l’interior peninsular, a més del vent, les precipitacions han fet pujar els nivells de rius com el Pisuerga i el Xúquer.
Més llegit
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
Quatre dies més de calor