El pare de Patricia Aguilar localitza la seua filla en una secta al Perú
La policia ha detingut l'home que la va convéncer per a escapar de casa i unir-se a la secta
El pare de Patricia Aguilar, la jove que va desaparèixer d'Elx el 7 de gener de 2017, l'ha localitzada al Perú al costat d'altres dones amb els seus fills que també formarien part de la mateixa secta. El pare va viatjar al país el 9 de juny per a buscar-la-hi. Finalment, l'ha trobada en un poblat de la selva amazònica junt amb Félix Steven Manrique, líder d'una secta que va captar la xica quan tenia només 16 anys a través d'Internet i que ha sigut detingut per la policia. Patricia tenia 17 anys quan va fugir de casa, ara en té 19 i una filla d'un mes i mig.
Manrique, líder del grup gnòsic, tenía 34 anys quan va conéixer la jove a la xarxa. Es presentava com el príncep Gurdjiedd i predicava teories apocalíptiques en diferents pàgines d'Internet on assegurava que tenia la missió de repoblar la terra amb les seues dones després de l'Apocalipsi.
Els pares de Patricia van aconseguir que un jutjat d'Elx obrira diligències contra el gurú de la secta després de presentar proves que demostraven que la jove va ser "captada" quan era menor d'edat, l'únic clevill legal que tenen per a poder recuperar-la. En el compte de Twitter que els pares van obrir per a trobar la xica, @sospatriciasos, la família ha publicat missatges d'alegria, però també de preocupació perquè Patricia és major d'edat i està completament abduïda per la secta, de fet, en les últimes setmanes la jove ha concedit diferents entrevistes a mitjans de comunicació i ha penjat un vídeo en el seu perfil de Youtube on explica que està bé i que ningú la reté contra la seua voluntat.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang