Parcs infantils tancats a València per tal d'evitar contagis
L'Ajuntament ha decidit, per prudència, tancar les 664 zones d'oci infantil de la ciutat.
Totes les zones de jocs infantils dels parcs i jardins de la ciutat de València estan tancades de manera temporal des d'aquest dijous a la nit, per tal d'evitar contagis, a partir de dijous a les 22:00 hores. L'Ajuntament ha decidit prendre la mesura mentre es mantinga l'actual situació de contagis.
Sergi Campillo, vicealcalde de València i regidor d’Ecologia Urbana de l’Ajuntament de València, ha explicat a À Punt Noticíes que la intenció és evitar concentracions de xiquets i recomanen als pares no ajuntar els fills amb altres xiquets que no estiguen en el seu grup bambolla de l'escola.
València té 664 zones infantils que quedaran precintades. Als espais de joc, que fins ara estaven desinfectant durant la nit, no es pot garantir, diuen, totes les mesures de distanciament social.
La mesura afectarà només les zones infantils i no els parcs i jardins, que continuaran oberts al públic.
Una pintada en un parc de la ciutat de València ( Adelaida Ferre)
Més llegit
-
Emergències activa un avís especial per pluges intenses i tempestes a la província de València
-
El PSOE investiga dos denúncies per assetjament sexual i laboral contra el número dos a la província de València
-
La secretària de Mazón entrega els informes en què l'expresident es va basar per a dir que la dana se n'anava a Conca
-
Episodi de pluges a la vista
-
Reobrin la circulació a l’AP-7 a Castelló de la Plana, però continuen les retencions
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa