La pandèmia dispara la contractació d'assegurances de vida
Més de 20 milions de persones a Espanya tenen contractada ja aquesta protecció
Les contractacions d'assegurances de vida s'han disparat en l’últim any a causa de la pandèmia de la Covid. La preocupació de donar cobertura econòmica als familiars en cas d'un imprevist ha augmentat a Espanya, on més de 20 milions de persones ja tenen aquest tipus de protecció.
Així mateix, les indemnitzacions per defunció o hospitalització també han crescut. Les asseguradores han pagat 100 milions d'euros més que en altres anys, ja que una de cada sis persones que han mort enguany tenia contractada una assegurança.
La por, la incertesa i la necessitat de buscar protecció expliquen, en molts casos, l'augment en la contractació d’aquest tipus d'assegurances, en un moment en què la percepció del risc és major.
Més llegit
-
Almenys huit morts en l'accident d'un avió que transportava un centenar de militars al sud de Colòmbia
-
Deu raons per a vore 'The Chosen' en À Punt, la sèrie que atrapa pel seu ritme
-
Una associació de víctimes recorre al TSJCV perquè no aplique l'aforament a Mazón i l'investiguen a Catarroja
-
Detingut a Múrcia el sospitós de matar d'un tir al cap un home en una platja de Torrevieja
-
Huit propostes gastronòmiques d’alt nivell participen en el concurs de la gamba roja de Dénia
-
El govern i sindicats negocien este dilluns la jornada de 35 hores en l’administració de l’Estat