Paiporta es mobilitza per a localitzar un home que ha desaparegut
El Consorci Provincial de Bombers de València s'ha unit a la recerca de Pascual Robledillo, que va desaparéixer dilluns.
Pascual Robledillo, veí de Paiporta (Horta Sud) de 41 anys, va desaparéixer dilluns quan va eixir a fer esport. Es va perdre la seua pista al voltant de les dotze del migdia a Picanya.
La Policia Local, la Guàrdia Civil, Protecció Civil, els bombers i un grup de persones voluntàries el busquen des d'aleshores. Aquest matí s'ha fet una reunió de coordinació a l'Ajuntament per a continuar amb les tasques de recerca.
També el Consorci Provincial de Bombers de València s'ha unit a l'operació. Hi intervenen bombers de Torrent, de Catarroja i de Paterna, el grup especial de rescat en altura, unitats de comandament, bombers forestals, tres brigades de Divalterra i un helicòpter d'Emergències de la Generalitat.
El consistori ha demanat que qualsevol persona que puga tindre alguna pista del parador de Pascual telefone a la Policia Local (900 122 092), a la Guàrdia Civil (96 397 30 69) o a Emergències (112).
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Luiz Júnior condemna el Villarreal a Londres