Ouigo estrena la línia d'alta velocitat entre Alacant i Madrid
La companyia ofereix dues freqüències diàries amb una parada a l'estació d'Albacete-Los Llanos
La línia de tren d'alta velocitat entre l'estació de Madrid-Chamartín-Clara Campoamor i la d'Alacant-Terminal, operada per la companyia francesa Ouigo, comença a circular aquest dijous amb dues freqüències diàries i un total de quatre viatges per jornada. Els passatgers podran viatjar d'una ciutat a l'altra en menys de dues hores i mitja, amb una parada intermèdia a la d'Albacete-Los Llanos.
En el seu primer trajecte inaugural, que ix de Madrid a les 9:30 hores, hi participa la ministra de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, acompanyada de la directora general d'Ouigo España, Hélène Valenzuela, diversos mitjans i institucions. Una vegada en Alacant, es realitzarà un primer acte inaugural al migdia, esdeveniment al qual seguirà un altre acte a Albacete, a les 14:25 hores.
El primer servei amb passatgers es farà a les 14:00 hores amb eixida des d'Alacant i arribarà a Madrid cap a les 16:23 hores. Els bitllets, que es poden comprar des del 28 de març passat, parteixen d'una tarifa general de 9 euros, amb tarifa plana de 5 euros per a xiquets d'entre 4 i 13 anys i una altra gratuïta per a xiquets de fins a 3 anys, sempre que viatgen en braços d'un adult.
"Alacant tindrà una connexió directa amb el cor financer de Madrid, mentre que Madrid comptarà amb una nova finestra a la mar Mediterrània, després que el passat octubre començaren les circulacions en la línia Madrid-València amb tres trajectes diaris d'anada i tornada", ha assenyalat la companyia en un comunicat. Es tracta de la tercera línia d'alta velocitat de l'empresa, que ja opera conectant Madrid amb València i Barcelona.
Més llegit
-
La família de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca denuncia "assetjament" i "amenaces"
-
Educació publica el calendari d'admissió i matriculació per al curs 2026-2027
-
Arriba Regina carregada d'inestabilitat: núvols, pluges i pols en suspensió que marcaran una setmana passada per aigua
-
Pluges que van a més
-
Els pares de la fallera major infantil: "Són més de mil actes i Marta ens tombarà a tots, segur"
-
Pluja, fang i vent de gregal