Operació antidroga al barri de la Malva-rosa de València
La Policia Nacional ha detingut almenys dues persones i ha escorcollat vivendes a la zona coneguda com a les casetes rosa.
Operació antidroga al barri de la Malva-rosa de València. Agents de la Policia Nacional han detingut almenys dues persones i han escorcollat, amb l’ajuda de gossos ensinistrats, vivendes en la zona coneguda com a les casetes rosa.
L’operatiu ha sigut coordinat des de l’aire per un helicòpter i per a evitar incidents s’han desplaçat també agents de les unitats antidisturbis i s’ha delimitat l’accés a esta zona de la Malva-rosa.
Les casetes rosa són un conjunt de vivendes històricament castigades per la presència de narcotraficants a la menuda. De fet, aquesta vesprada hi ha convocada una concentració veïnal en protesta per la situació de degradació que pateixen els barris marítims de València com a conseqüència del tràfic de drogues i la presència de toxicòmans.
Més llegit
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa