Onze persones sancionades per organitzar una 'capea' il·legal a Sagunt
Els assistents a aquesta lídia també han incomplit el tancament perimetral de la ciutat.
La Policia de la Generalitat ha obert actes de sanció aquest dissabte a onze persones que havien organitzat una capea il·legal, és a dir, una lídia de vedells, a Sagunt, a la comarca del Camp de Morvedre. L’organitzador de l’esdeveniment i els deu assistents a aquesta lídia, a més, havien incomplit el tancament perimetral de la ciutat.
Segons ha informat el gabinet de Comunicació d’Emergències i Seguretat de la Comunitat Valenciana en Twitter, els agents han denunciat tots els participants per incomplir la normativa Covid de reunions i botar-se el tancament perimetral de Sagunt. Cal recordar que Sagunt és una de les ciutats de més de 50.000 habitants confinades durant els caps de setmana i festius segons les últimes restriccions imposades per la Generalitat.
Més llegit
-
Localitzen al palau de Llíria el quadre de Sorolla ‘La Chata’, desaparegut des dels anys setanta
-
Abatut el porc senglar que ha causat retards en les línies 1 i 2 de Metrovalència
-
Fort vent, temperatures primaverals i pluges a l'interior centre i nord
-
Nova oferta d'ocupació pública amb 2.671 places per a l'Administració de la Generalitat
-
Els Torlà, els Benavent o els Navarro: els cognoms que testimonien la història dels valencians
-
La consellera d'Educació: "Fa vint anys que el sou del professorat no puja. Si em sentira representada pels sindicats em faria alguna pregunta"