Les ONG treballen per a garantir la vacunació de les persones sense sostre
Salut Pública col·labora amb aquestes organitzacions per a immunitzar persones que en moltes ocasions no tenen SIP
La vacunació de les persones sense sostre és tot un repte al qual han de fer front les autonomies. A la Comunitat Valenciana ja s'han iniciat les primeres reunions entre Salut Pública i diverses organitzacions que atenen els casos d'exclusió sanitària, com el d'aquest col·lectiu, que pot sentir-se alienat per la falta d'informació sobre la Covid-19 i el procés de vacunació.
Per a solucionar aquest problema el paper de les ONG és clau. Com a principals objectius s'han establit la incorporació al sistema d'informació poblacional (SIP) del col·lectiu, per a incloure'ls dins del sistema sanitari, i el disseny d'una estratègia de vacunació específica per a aquesta població.
Més llegit
-
Sánchez anuncia la convocatòria d'eleccions generals per al 29 de novembre
-
Sumar anunciarà el 17 d'octubre un nou partit, amb el nom de Front Ampli, i el cap de llista per a les pròximes eleccions generals
-
MAPA | Quant i on va ploure en l’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Feijóo: “La convocatòria electoral respon a la por de conéixer fins a l’últim detall de l'embolic de casos de corrupció oberts”
-
Sánchez compareix a les 09:00 hores per a revelar si avança o no les eleccions
-
Consulta el calendari per a les eleccions generals del 29 de novembre