Onda construirà un embarcador i una zona d’oci en el pantà del Sitjar
El projecte preveu una instal·lació de neteja de barques i piragües per a evitar la propagació de la plaga de la clòtxina zebrada.
L’Ajuntament d’Onda, a la Plana Baixa, ha posat en marxa la construcció d’un embarcador i una zona d’oci al pantà del Sitjar. El regidor de Ciutat Saludable, Paco Pastor, i la de Turisme, María Baila, han visitat la zona al costat de l’equip encarregat de la redacció del projecte “per a començar a convertir Onda en un referent per a aquest tipus de turisme sostenible”.
El projecte contempla la instal·lació d’un pantalà flotant a l’embassament amb una passarel·la d’accés. A més, es construirà un edifici de magatzem i una instal·lació fixa de neteja i desinfecció de les barques, piragües o material de navegació utilitzat, per a evitar la propagació de la plaga de la clòtxina zebrada.
Pastor ha explicat que les obres començaran en els pròxims mesos i permetran crear llocs de treball en una activitat lligada a l’esport i el turisme.
Més llegit
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Trump anuncia un cessament dels atacs contra les centrals elèctriques iranianes durant els pròxims cinc dies
-
L'accident d'un camió deixa quatre quilòmetres de retenció a l'A-7 a l'altura de Bétera
-
El subdirector d'Emergències de la Generalitat atribuïx el retard de l'ES-Alert a la lentitud de l'aval dels polítics
-
Dia ventós al nord, nuvolositat i possibles ruixats febles
-
Una donació altruista a l'Hospital Doctor Peset posa en marxa una cadena de trasplantaments de renyó a Espanya