Onada de solidaritat amb els damnificats pel volcà de La Palma
Les autoritats agraeixen enormement tota l’ajuda que està arribant, però demanen que continue arribant perquè en necessiten molta
Vora 6.000 persones han hagut de desallotjar fins ara a l’illa de La Palma, a causa de l’erupció del Cumbre Vieja. Moltes han perdut sa casa i necessiten ajuda urgent i un lloc on poder quedar-se mentre continue tota aquesta situació. Altres encara tenen la casa però, de moment, no poden tornar-hi ni saben si l'acabaran perdent.
Algunes persones estan en casa de familiars o amistats però, veient que la situació durarà més que uns pocs dies, com s’havia pensant en principi, cal reallotjar-les també perquè en molts casos hi ha més de 10 persones amuntegades en cases molt petites.
L’equip d’À Punt Notícies que està a l’illa ha visitat un dels centres on arrepleguen aliments i altres productes per als damnificats. En declaracions a À Punt, la regidora de Los Llanos de Aridane ha expressat l'enorme gratitud que tenen cap a totes les persones, empreses, organitzacions i institucions que els han estat enviant ajuda durant aquests dies.
També ha assenyalat que és un poc complicat gestionar tots els queviures i materials que els estan arribant, però que no pensen rebutjar cap tipus d’ajuda que els puga arribar, perquè en necessiten molta. Ha aprofitat, a més, per a explicar que la situació s'allargarà molt encara i que necessitaran que l’ajuda no siga puntual, sinó que continue arribant fins que la situació comence a estabilitzar-se.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo