Oltra defén que la Generalitat "va actuar bé" en el centre de menors de Sogorb
La consellera diu que es va traslladar els menors perquè hi havia un "problema greu de maltractament" i va prevaldre "l'interés superior" dels xiquets.
La consellera d'Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, ha manifestat que no té "cap dubte" que el seu departament va actuar bé quan va traslladar els menors del centre d'acolliment de Sogorb a altres centres de Castelló, perquè hi havia un "problema greu de maltractament als xiquets" i va prevaldre "l'interés superior" dels menors.
Oltra ha explicat que els serveis jurídics de la Generalitat estan estudiant, "per a veure si es recorre" en els trenta dies que hi ha de termini, la sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana que ha anul·lat la decisió de la Conselleria de traslladar els menors de Sogorb.
Així, ha insistit que el centre d'acolliment de Sogorb "no es va tancar mai, ni es va resoldre el contracte amb l'entitat que el gestionava, sinó que es va traslladar els xiquets i les places no ocupades es van continuar pagant, minorades al 70 o 80%, fins a la finalització del contracte, per la qual cosa no es va causar perjudici a l'entitat".
La consellera ha indicat que posteriorment es van tornar a traure les places i es van adjudicar a una altra entitat que es va presentar en el mateix lloc, i és també una entitat religiosa "i ho estan fent molt bé".
Més llegit
-
Condemnen a dèsset anys de presó El Mauri, germà d'Antonio Anglés, per segrestar i torturar un home
-
La Generalitat presenta el projecte del nou Hospital General de Castelló: tindrà 765 llits, 31 quiròfans i 140.000 m² de superfície
-
Sánchez reconeix per primera vegada que va fallar el control del Marroc i demana "accions"
-
El Tribunal Suprem confirma els quatre anys de presó per a Santi Mina per un delicte d'abús sexual
-
OFICIAL | Javier Aguirre, nou entrenador del València CF
-
El Poder Judicial arxiva per unanimitat les queixes de Pradas i Argüeso contra la magistrada que investiga la dana
Més vist
Més escoltat
-
22.09.2026 | 90 minuts
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
22.09.2026 | CD Acero: el renàixer dels Lleons del Mediterrani
-
23.09.2026 | Les notícies del matí
-
21.09.2026 | TOT PER L'AIRE | Segona Part
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines