Els dos ocupants d'una avioneta, ferits lleus després d'un accident a Mutxamel
L'accident s'ha produït prop de l'aeròdrom del municipi i de la CV-800
El pilot i un altre ocupant d'una avioneta estan conscients i ferits lleus després de l'accident de l'aparell prop de l'aeròdrom de Mutxamel, segons han informat des del Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.
Aquest centre ha mobilitzat un helicòpter medicalitzat per a auxiliar-los a petició del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (Cicu).
El succés ha tingut lloc prop de la CV-800, carretera molt pròxima a aquest aeròdrom.
Segons ha notificat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'avís ha entrat a les 13.30 hores. Fins al lloc s'han desplaçat una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L'helicòpter medicalitzat també havia sigut mobilitzat, però no ha sigut necessari que intervinguera i s'ha retirat.
L'equip mèdic del SAMU ha assistit els dos ocupants de l'avioneta. Un home, de 55 anys, ha sigut evacuat per traumatisme cranioencefàlic i contusió lumbar, a l'hospital Universitari de Sant Joan d'Alacant, en l'ambulància de suport vital avançat. L'altre ferit, de 63 anys anys d'edat, presentava traumatisme cranioencefàlic i contusió dorsal. L'home ha sigut traslladat al mateix centre hospitalari que l'anterior, en l'ambulància de suport vital bàsic.
Més llegit
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Condemnen l'antic capellà de Biar a un any i mig de presó per agressió sexual a una menor
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Eusebi Chiner: “A Espanya tenim un problema crònic de falta de son”