Les obres de l'Àgora per al Caixaforum de València finalitzaran el 2021
La Generalitat i la Fundació La Caixa han renovat l'acord de col·laboració, pel qual l'entitat invertirà 30 milions d'euros en iniciatives culturals i socials.
Les obres per a ubicar un nou CaixaForum en l'edifici Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València estaran acabades a principis de 2021.
Així ho han comunicat la Fundació La Caixa i la Generalitat, després de l'acord de col·laboració que han signat el president Ximo Puig i Isidre Fainé, i pel qual l'entitat invertirà enguany 30 milions d'euros en iniciatives culturals i socials en la Comunitat Valenciana.
La Fundació La Caixa preveu destinar més de 18 milions d'euros a la creació del nou centre i, a més, destinarà 5 milions d'euros a l'any per al seu manteniment, programació i funcionament.
Per la seua part, Puig ha destacat que el projecte contribuirà a impulsar el protagonisme de la Ciutat de les Arts i les Ciències com a "referent cultural de primer ordre".
Més llegit
-
Mascletà en directe del dijous 12 de març de les Falles 2026 de València
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
El temporal descarrega més de 120 litres en punts de la Safor i la Marina Alta
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
Puente titla Compromís d’”esquerra desorientada” per la seua proposta dels trens de Rodalia en Falles
-
Trump acusa Espanya de no cooperar en la guerra contra l’Iran i torna a amenaçar de tallar el comerç