Les obres de l'Àgora per al Caixaforum de València finalitzaran el 2021
La Generalitat i la Fundació La Caixa han renovat l'acord de col·laboració, pel qual l'entitat invertirà 30 milions d'euros en iniciatives culturals i socials.
Les obres per a ubicar un nou CaixaForum en l'edifici Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València estaran acabades a principis de 2021.
Així ho han comunicat la Fundació La Caixa i la Generalitat, després de l'acord de col·laboració que han signat el president Ximo Puig i Isidre Fainé, i pel qual l'entitat invertirà enguany 30 milions d'euros en iniciatives culturals i socials en la Comunitat Valenciana.
La Fundació La Caixa preveu destinar més de 18 milions d'euros a la creació del nou centre i, a més, destinarà 5 milions d'euros a l'any per al seu manteniment, programació i funcionament.
Per la seua part, Puig ha destacat que el projecte contribuirà a impulsar el protagonisme de la Ciutat de les Arts i les Ciències com a "referent cultural de primer ordre".
Més llegit
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
Mazón compareix a les 9 hores per a aclarir el seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades a El Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan es van separar al pàrquing
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades al Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan van separar-se
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
L'esquerra demana a Mazón que dimitisca ja i convoque eleccions: "Abans o després el poble valencià parlarà"