Nules demana a Costes que declare les casetes de primera línia de platja Bé d'Interés Públic
Hi ha 200 habitatges a voramar afectats per la Llei de costes.
Veïns i representants de tots els partits polítics de Nules han demanat al Ministeri de Medi Ambient que protegisca de l'enderrocament les vivendes afectades per la Llei de Costes. Són cases que els propietaris han heretat de generacions anteriors, però que des que el Ministeri les va incloure en territori de domini públic marítim estan pendents d'un fil.
Algunes d'aquestes construccions han pogut renovar la concessió de Costes per a seguir en peu, però d'altres ja no tenen els permisos. Ara, els veïns i tots els representants polítics municipals en bloc reclamen que 54 d'aquestes vivendes es protegisquen declarant-les Bé d'Interés Públic. És la que consideren la solució definitiva per a no viure amb l'amenaça constant de l'enderrocament de les seues vivendes.
A més, l'Ajuntament de Nules i els veïns demanen a Costes la construcció d'espigons a la zona per a evitar la regressió del litoral.
Més llegit
-
Vota per la millor Foguera infantil d’À Punt – Fogueres 2026
-
Cinc mitjans aeris intervenen en un incendi a Estivella
-
Vota per la millor crítica d’À Punt – Fogueres 2026
-
Mor el tercer menor accidentat a Tarragona
-
FOTOGALERIA | Recorregut per la Secció Especial de les fogueres d'Alacant
-
Alacant es desperta entre fogueres a l'espera del gran veredicte
Més vist
-
20.06.2026 | Informatiu nit
-
20.06.2026 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Turís
-
21.06.2026 | | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Mediterráneo
-
20.06.2026 | Informatiu migdia
-
20.06.2026 | Especial Fogueres: Prèvia de la mascletà
-
Certamen Provincial Bandes de Música 2025 | Societat Musical La Unió de Tres Forques