Noves informacions apunten Joan Carles I per negocis corruptes
La Casa del Rei no ha fet cap declaració al respecte ni ha modificat l'agenda dels reis Felip i Letícia.
Aquest divendres s'han publicat noves informacions que continuen apuntant Joan Carles I pels seus presumptes negocis corruptes.
Segons ha publicat el diari El Mundo, Joan Carles I va transferir a Corinna Larsen dos milions d'euros mitjançant una societat pantalla ubicada a Panamà i creada un mes abans. Els diners estaven destinats a la compra d'uns apartaments de luxe en els Alps suïssos que haurien utilitzat el rei emèrit i la seua examant per a trobar-se durant els anys que va durar la relació.
Aquesta transferència de fons és anterior a la de 65 milions que l'empresària alemanya assegura que li va fer com a mostra de gratitud i no per a amargar-los.
Per altra banda, el diari digital Vozpópuli ha publicat que Joan Carles I va nomenar marqués Juan Miguel Villar Mir dos anys després de rebre un xec de quatre milions dos-cents-mil euros d'una empresa mexicana vinculada a l'espanyola OHL, que té Villar com a principal accionista i és una de les concessionàries de l'AVE a la Meca.
A més, el diari digital també ha tret a la llum que va ser un industrial espanyol qui recomanà al rei emèrit amagar en un banc de Suïssa els 65 milions d'euros que li va donar el rei Abdalá de l'Aràbia Saudita.
Les informacions sobre el rei emèrit, de moment, no han alterat l'agenda dels reis Felip i Letícia, mentre s'espera un gest de la Casa del Rei per a desmarcar-se de l'anterior cap d'estat.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen el cotxe d'un dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
El Poder Judicial arxiva per unanimitat les queixes de Pradas i Argüeso contra la magistrada que investiga la dana
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
Més vist
Més escoltat
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
21.09.2026 | 90 minuts
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
22.09.2026 | CD Acero: el renàixer dels Lleons del Mediterrani
-
22.09.2026 | El partit de la una