Nous semàfors defensen la diversitat a Manises
Un gest reivindicatiu amb motiu del mes de l’orgull LGTBI i de compromís amb la inclusió.
L’Ajuntament de Manises, a través de la Regidoria de Diversitat, ha modificat sis semàfors al voltant del municipi en un acte "per a consolidar el seu compromís amb la inclusió de tots i totes". Els semàfors mostren parelles de dones i d'homes agafats de les mans.
Amb aquest gest, i com a acte reivindicatiu amb motiu del mes de l’orgull LGTBI, Manises tracta de defensar i donar veu a la diversitat.
Aquests semàfors es poden trobar en determinats punts de la ciutat. N'hi ha dos ubicats al carrer València, i la resta estan distribuïts als carrers de Riba-roja, Sants Just i Pastor, Ferrandis Luna i a l'avinguda dels Tramvies.
L'any passat, l'Ajuntament de Catarroja també va adaptar tres semàfors amb icones de parelles de diversa tendència sexual. Un gest més en la lluita per la igualtat i la diversitat, un símbol per a eradicar qualsevol tipus de discriminació per qüestions de gènere o tendència sexual, i donar suport al col.lectiu LGTBI.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
Mor una jove de 25 anys en l'incendi d'una vivenda a Crevillent
-
La família dels desapareguts a Indonèsia demana que es mantinga activa la recerca
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Carlos Mazón recupera el seu cap de gabinet, José Manuel Cuenca, com a assessor en l'oficina de l'expresident
-
La inflació retalla una dècima i acaba desembre al 2,9% per l'abaratiment dels carburants