‘Nou somnis' guanya el concurs de cartells per a la Magdalena 2022
L'autora de l'obra premiada és Carla Parra Bellido i el seu lema fa referència als nou dies de les festes fundacionals. La celebració de la Magdalena 2022 està prevista del 19 al 27 de març
El cartell 'Nou somnis' ha guanyat el concurs convocat pel Patronat Municipal de Festes de Castelló per a la Magdalena 2022. L'obra és de Carla Parra Bellido i el seu lema fa referència als nou dies de les festes fundacionals.
La proposta de Parra ha sigut triada després de la deliberació del jurat reunit aquest dimecres al palau de la Festa. El president del patronat i edil de Festes, Omar Braina, acompanyat dels membres del jurat, ha donat a conéixer el cartell guanyador d'entre els 13 presentats en aquesta edició. Sis més han sigut descartats des d'un primer moment perquè no s'ajustaven a les bases, segons ha precisat el consistori en un comunicat.
"Hui s'ha triat el cartell de la Magdalena 2022, prevista del 19 al 27 de març. Avancem així en la tramitació i organització de les pròximes festes, que estaran condicionades encara per la pandèmia i que s'estan planificant tenint en compte diferents escenaris per a poder gaudir-les amb seguretat", ha explicat Braina.
En aquest sentit, el regidor de Festes ha recordat que s'està "en contacte directe amb Salut Pública per a planificar les pròximes festes i ajustar el programa a la situació epidemiològica i a les mesures de prevenció i protecció davant la Covid-19".
L'edil ha assegurat que des de Festes es continuarà "treballant amb la màxima prudència i responsabilitat com s'ha fet fins ara, fent passos cap a la nova normalitat i tenint en compte l'evolució de la pandèmia".
El cartell guanyador i els altres 12 presentats al concurs s'exposaran a la sala d'exposicions de la Fundació Dávalos Fletcher des del 30 d'octubre fins al 7 de novembre.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Llamps, pluja intensa, esclafits humits i granís sorprenen l'interior de la Comunitat Valenciana
-
Convocada l'octava manifestació per a demanar la dimissió de Mazón per la seua gestió de la dana
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
-
Ecologistes en Acció atorga sis banderes negres a la costa valenciana
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
Més vist
-
Com es va gestar el major colp immobiliari dels anys 80 a Benidorm?
-
17.06.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
16.06.2025 | Entrevista LNM Damià Tormo Carulla, Premi Jaume I 2025 a la Revelació Empresarial
-
| Especial Informatiu
-
16.06.2025 | Informatiu migdia | L'oratge
-
17.06.2025 | Entrevista LNM Aurora Aranda Heras, directora general de Càritas València
Més escoltat
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
17.06.2025 | Línia de fons
-
17.06.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
16.06.2025 | “El fil d’Irene” Les dones prerafaelistes invisibilitzades, però no invisibles
-
17.06.2025 | Les notícies de la nit