L'incendi forestal de Benifairó de les Valls, a pocs quilòmetres del foc de la Vall d'Uixó, queda estabilitzat
Emergències havia reforçat el dispositiu amb dos unitats helitransportades, dos unitats terrestres, quatre mitjans aeris i efectius dels bombers forestals i del Consorci de València
El nou incendi forestal que havia declarat este diumenge al terme municipal de Benifairó de les Valls (Camp de Morvedre), a pocs quilòmetres del gran incendi que des de dissabte crema la serra d'Espadà, ha quedat estabilitzat a les 13.23 hores. El Centre de Coordinació d'Emergències havia rebut l'avís a les 12:06 hores i ha mobilitzat un ampli dispositiu d'extinció. Segons les últimes informacions, els efectius continuen treballant sobre el terreny per a assegurar el perímetre i evitar possibles revifades del foc.
En una primera intervenció s'han desplaçat dos unitats terrestres i una unitat helitransportada dels bombers forestals de la Generalitat, una autobomba, una dotació del Consorci Provincial de Bombers de València i un mitjà aeri. Després, a les 12:15 hores, Emergències ha informat del reforç del dispositiu amb una altra unitat helitransportada dels bombers forestals i tres mitjans aeris més.
Segons les primeres informacions, el foc ha començat en una zona de pinar situada a les proximitats del pic de la Creu, una elevació que domina la vall del Camp de Morvedre. Els equips d'extinció treballen per a sufocar les flames d'este incendi, declarat mentre continuen les tasques per a controlar el foc de la serra d'Espadà.
Més llegit
-
La Generalitat recorrerà als tribunals la delimitació de 2,2 quilòmetres de costa entre Vinaròs i Benicarló
-
Les institucions valencianes lamenten la mort de Miquel Navarro i en reivindiquen el llegat artístic
-
Mor als 81 anys l’escultor Miquel Navarro, autor de la Pantera Rosa i el Parotet
-
Torres Torres es mobilitza per a buscar un ancià amb Alzheimer desaparegut
-
Els bombers treballen a la Font d’en Carròs en l’extinció d’un incendi en un punt de gestió de residus de la dana Adam
-
Aigua sòlida: la nova tecnologia per a estalviar fins a un 75% de reg en els cultius