Directes
Ara en la televisió
137 CERTAMEN INTERNACIONAL DE BANDES AJUNTAMENT DE VALÈNCIA
Pròximes emissions
12:00
PUNT A PUNT
12:15
137 CERTAMEN INTERNACIONAL DE BANDES AJUNTAMENT DE VALÈNCIA
Notícies

Nits fredes durant el cap de setmana amb temperatures màximes en ascens

El sol predominarà a la Comunitat Valenciana durant els pròxims dies, amb nits fresques i màximes que podrien superar els 25 graus

Previsió per al dissabte 10 / À Punt Oratge

La Comunitat Valenciana ha començat este dissabte amb temperatures fresques, inferiors als valors habituals per a esta època de l’any, i cel poc nuvolós, amb núvols alts i bancs de boira puntuals. Les màximes pujaran lleugerament durant el dia i se situaran, en general, entre els 21 i els 26 graus.

Diumenge continuarà l’estabilitat, amb núvols alts i mitjans i clarianes durant la vesprada. Les temperatures mínimes pujaran, excepte al terç sud, i les màximes també augmentaran, especialment a la meitat sud del territori. El vent serà fluix i variable, amb canvis de direcció segons la zona.

La previsió apunta que l’oratge estable es mantindrà també dilluns. Les nits continuaran sent fresques o fredes, però les temperatures del migdia tendiran a pujar i podrien superar els 24 o 25 graus en alguns punts.

Previsió per als pròxims dies / À Punt Oratge

Pel que fa a les capitals de província, les temperatures màximes i mínimes registrades en les últimes 24 hores han sigut de 22,8 i 12,9 graus a Castelló de la Plana; de 23,7 i 13,4 a València, i de 24 i 12,2 a Alacant.

També et pot interessar