Navarra es confina: limita entrades i eixides i tanca els bars
La presidenta del govern foral assegura que la decisió es deu a la "preocupant" situació sanitària derivada de la Covid-19.
La presidenta del govern foral, María Chivite, ha anunciat que a partir d'aquest dijous Navarra quedarà sota mesures de confinament perimetral i no es permetrà l'eixida o entrada de persones a la comunitat autònoma durant 15 dies, excepte en els casos excepcionals establits per obligacions laborals, serveis essencials o d'urgència.
Així ho ha assegurat en la roda de premsa, convocada d'urgència, on ha reconegut que la "preocupant" situació sanitària derivada de la Covid-19 ha obligat a prendre aquesta decisió, malgrat que ja s'havien anat prenent altres restriccions en les setmanes anteriors.
"Es tracta de frenar tota l'activitat no imprescindible", ha dit per a anunciar, a més del confinament, el tancament a les 21.00 hores de bars, restaurants i altres establiments esportius i culturals, així com la restricció de reunions fora de la unitat convivencial.
Més llegit
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
“Tornem a casa per a l’adeu definitiu”: La Gossa Sorda revela quan i on serà el seu últim concert
-
Una conductora resulta ferida lleu a València després que el tramvia atropellara el seu vehicle
-
Els bombers treballen en l'extinció de l'incendi que manté confinat el veïnat de Gátova
-
El santuari romà de la cova Donas de Millares, nominat a uns premis de National Geographic
Més vist
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Primera part
-
24.08.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
23.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
23.08.2026 | Informatiu migdia
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part