Navarra es confina: limita entrades i eixides i tanca els bars
La presidenta del govern foral assegura que la decisió es deu a la "preocupant" situació sanitària derivada de la Covid-19.
La presidenta del govern foral, María Chivite, ha anunciat que a partir d'aquest dijous Navarra quedarà sota mesures de confinament perimetral i no es permetrà l'eixida o entrada de persones a la comunitat autònoma durant 15 dies, excepte en els casos excepcionals establits per obligacions laborals, serveis essencials o d'urgència.
Així ho ha assegurat en la roda de premsa, convocada d'urgència, on ha reconegut que la "preocupant" situació sanitària derivada de la Covid-19 ha obligat a prendre aquesta decisió, malgrat que ja s'havien anat prenent altres restriccions en les setmanes anteriors.
"Es tracta de frenar tota l'activitat no imprescindible", ha dit per a anunciar, a més del confinament, el tancament a les 21.00 hores de bars, restaurants i altres establiments esportius i culturals, així com la restricció de reunions fora de la unitat convivencial.
Més llegit
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i endarrerits als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert