El moviment feminista de València, a juí per les multes del 8M
S’enfronta a 20 multes registrades en les vagues de 2018 i 2019.
El moviment feminista de València s’enfronta a 20 processos sancionadors derivats de les 20 multes que es van registrar en la vaga feminista del 8 de març de 2018 i 2019.
El valor de les multes ascendeix a 11.000 euros, i es troben emparades sota la coneguda com a llei mordassa, per presumptes faltes d’ordre públic durant les jornades de vaga feminista.
Tot i que tres multes ja han sigut resoltes per la via administrativa, altres hauran de fer-ho per la via judicial i, previsiblement, serà abans de l’estiu.
Les feministes assenyalen a la delegació del govern espanyol a la Comunitat Valenciana i el seu titular, Juan Carlos Fulgencio, com a principals responsables que s’haja arribat a aquesta situació. A més, recorden que en l’acord del nou govern de coalició figura el propòsit de derogar la Llei orgànica 4/2015 de protecció de la seguretat ciutadana.
Més llegit
-
Ernesto Valverde, primera opció per a la banqueta del València
-
L’Imserso oferirà 7.447 places a 50 euros mentre els hotels valencians reclamen l’actualització de les tarifes
-
Detenen un pederasta a Gandia amb fotos sexuals del seu bebé i la seua fillastra menor
-
Els viticultors de cava de Requena denuncien les males pràctiques dels grans cellers
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Mor un home de huitanta anys cornejat en els bous al carrer de la Vilavella