Dos motoristes ferits greus en sengles accidents, al Forcall i Vilafranca
Els dos motoristes se n'han eixit de la carretera i han quedat atrapats a la cuneta.
Un motorista ha quedat atrapat aquest dissabte dins d'un col·lector d'aigües fluvials a la carretera que va del Forcall a Morella, a la comarca dels Ports.
Al lloc del sinistre han acudit els bombers dels Ports i el Baix Maestrat, que l'han rescatat del clavegueram que hi havia a la cuneta d'aquest vial comarcal. En un primer moment, l'ha atés una unitat del SAMU. Els metges, en considerar la gravetat de les lesions, l'han traslladat en un helicòpter medicalitzat a un centre hospitalari de Castelló. L'home, de 46 anys, pateix un traumatisme al tòrax.
També aquest dissabte un altre motorista de 60 anys ha tingut un accident a la carretera de Vilafranca. Està ingressat a l'Hospital General per haver sofrit diversos politraumatismes.
Més llegit
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
Una tractorada denuncia a València la inacció de les administracions davant de la pèrdua de rendibilitat del camp
-
Estes són les díhuit cançons que competiran en el Benidorm Fest 2026
-
Remuntada insuficient del València Basket
-
El PSPV nomena la gestora d'Almussafes després d'apartar de la militància l'alcalde per la denúncia d'assetjament
-
Empat insuficient per a tancar l'any (1-1)