Dos morts en accidents de trànsit des que va començar el pont d'agost a la Comunitat Valenciana
Vora la meitat dels decessos en carretera a Espanya durant el pont, sis, han sigut en carreteres valencianes: en la CV-730, a Alacant-Dénia, i en la CV-36, a València-Picassent
Sis persones han mort en els sis accidents de trànsit mortals registrats en les carreteres espanyoles des que va començar el pont del 15 d'agost, dos d'ells a la Comunitat Valenciana.
A més, segons informa la DGT, des de dijous passat a les 15:00 hores, quan va començar l'operatiu de trànsit pel pont, hi ha hagut dos ferits greus i quatre lleus en els esmentats accidents.
El pitjor dia va ser dijous, amb quatre morts en quatre accidents. El primer va tindre lloc en l'A-316, a Jaén-Baeza, on va morir una persona per un atropellament i dos van resultar ferides. A este accident mortal cal sumar el de la CV-730, a Alacant-Dénia, amb un mort, un motorista, i un ferit lleu; un altre sinistre en la CV-36, a València-Picassent, amb un mort, també motorista; i un quart accident a Segòvia, en l'A-601, on una persona va perdre la vida en un atropellament.
Divendres hi va haver també un altre accident mortal, en l'LR-289, a Alfaro, amb un mort per eixida de via, i este dissabte una altra persona, que viatjava amb motocicleta, ha perdut la vida en la TF-47, a Adeje (Santa Cruz de Tenerife).
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Un jove palestí que va viure a València demana ajuda perquè l’evacuen de Gaza