Directes
Ara en la televisió
VIGILANTS DE LA PLATJA
Pròximes emissions
17:50
GR7
20:00
PUNT A PUNT
Notícies

Mor una dona de 54 anys a la piscina municipal de Mislata

L'Ajuntament ha decidit mantindre la instal·lació tancada durant tota la jornada de dissabte

Piscina municipal de Mislata / Ajuntament de Mislata

Una dona de 54 anys ha mort este dissabte a migdia a la piscina municipal de Mislata (Horta Sud) i l'Ajuntament ha decidit mantindre la instal·lació tancada durant tota la jornada.

Segons ha informat el consistori en les seues xarxes socials, la dona tenia seixanta anys i venia d'un centre de la veïna localitat de Quart de Poblet. "Malgrat la ràpida actuació de l'equip de socorrisme, la Policia Local, la Policia Nacional i el SAMU, tot apunta que la defunció s'ha produït per una fallida cardíaca irreversible", afigen.

L'Ajuntament ha traslladat el "més sentit condol a familiars, a amistats i a totes les persones pròximes" de la banyista que s'ha mort.

El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgència (CICU) ha informat que l'avís ha entrat a les 11:52 hores i s'ha mobilitzat una unitat del SAMU. Els socorristes han iniciat les maniobres de reanimació, que després han continuat els sanitaris en arribar, però finalment no han pogut salvar-li la vida.

Amb este ofegament haurien mort un total de dotze persones als entorns aquàtics valencians durant el 2026. Els dos anteriors van morir el mateix dia, el 21 de juny, en platges de Torrevieja i Pilar de la Horadada.

També et pot interessar