Mor una dona de 73 anys en un incendi al seu domicili de Cullera
Una altra dona, de 81 anys, ha estat afectada i es troba hospitalitzada.
Una dona de 73 anys ha mort com a conseqüència d’un incendi registrat en una vivenda de Cullera. El mateix incendi ha afectat una altra dona, de 81 anys, que ha sigut hospitalitzada, segons informa el Centre de Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). La vivenda està ubicada en un sisé pis d’un edifici de nou altures a l’avinguda de Joan Fuster.
L’avís de l’incendi ha entrat al CICU a les cinc de la vesprada i fins allí s’ha desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). L’incendi ha afectat el menjador de la vivenda i ha sigut extingit a les 15:52 hores. Els pisos inferiors han sigut desallotjats i s’ha confinat els residents a les plantes superiors. Els bombers han tingut que tirar la porta d’entrada a la vivenda, que estava tancada, segons el Consorci Provincial. Han treballat en l’incendi bombers de Cullera i Gandia.
Més llegit
-
Un home de 22 anys mor en un accident de trànsit a la pedania valenciana de Carpesa
-
Pérez Llorca: “Apel·le al consens perquè el govern espanyol contribuïsca al Pla Viu i rebaixe l’IVA en la compra de la vivenda”
-
Temporal de mar, pluja i neu la primera setmana del 2026
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
La Generalitat autoritza 71 festes la nit de Cap d'Any en 41 municipis
-
Les fites esportives de 2025