Mor un xiquet de tres anys en ofegar-se en una piscina a Callosa d'en Sarrià
Una unitat del SAMU va intentar reanimar el menor sense èxit.
Un xiquet de tres anys va morir ahir dimecres per ofegament després de caure “accidentalment” en una piscina a Callosa d'en Sarrià.
Al voltant de les 18:30 hores el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències va rebre un avís en què se sol·licitava una unitat del SAMU per a assistir un xiquet amb parada cardiorespiratòria per ofegament.
El personal del centre de salut de Callosa d’en Sarrià va realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica al xiquet fins a l'arribada del SAMU, l'equip mèdic del qual va continuar amb la reanimació cardiopulmonar avançada.
Els serveis mèdics van intentar reanimar el xiquet durant més d'una hora, però lamentablement no hi va haver resposta.
Més llegit
-
Almenys huit morts en l'accident d'un avió que transportava un centenar de militars al sud de Colòmbia
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
Una associació de víctimes recorre al TSJCV perquè no aplique l'aforament a Mazón i l'investiguen a Catarroja
-
Huit propostes gastronòmiques d’alt nivell participen en el concurs de la gamba roja de Dénia
-
El govern i sindicats negocien este dilluns la jornada de 35 hores en l’administració de l’Estat
-
L'exdirectora de la residència de Paiporta confirma que ningú no els va avisar de la dana, que va matar huit interns