Mor un xiquet d'uns tres anys després de deixar-se'l oblidat en un cotxe a Pontevedra
La Guàrdia Civil estudia com a causa de la mort un colp de calor, després que el menor ha passat hores dins de l'automòbil
Un xiquet d'uns tres anys ha mort aquest dijous al municipi d'O Porriño, a Pontevedra, després de passar hores oblidat a l'interior d'un cotxe estacionat en un aparcament, en un dia de sol i altes temperatures.
Un particular ha donat la veu d'alarma al 112 al voltant de les 16:50 hores sol·licitant assistència sanitària per a un xiquet. En aquest moment s’ha donat l'avís a urgències sanitàries, agents de la Guàrdia Civil i Policia Local d'O Porriño i també han informat els membres del Grup d'Intervenció Psicològica en Catàstrofes i Emergències, dependent del Col·legi Oficial de Psicologia de Galícia.
No obstant això, els serveis mèdics desplaçats pel 061 només han pogut confirmar la mort del xiquet, que estava dins del cotxe. La Guàrdia Civil ha confirmat la defunció del menor i ha indicat que, a falta de l’autòpsia, la mort podria haver-la causada un colp de calor. La investigació ha quedat oberta.
Fonts consultades expliquen que, pel que sembla, la mare del xiquet s'ha distret i s’ha dirigit al lloc de treball sense deixar el xiquet al centre on havien de cuidar-lo. Quan el pare ha acudit a la vesprada a buscar el xiquet al centre, han saltat les alarmes. L'Ajuntament d'O Porriño, d'on són veïns, ha traslladat el condol i ha posat a la disposició de la família els mitjans que puguen necessitar.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
La grip es dispara a la Comunitat Valenciana i situa Alacant com la província amb més contagis d’Espanya
-
La revenja taronja contra el Saragossa, per À Punt
-
Els metges es manifesten a València després de quatre dies de vaga per a exigir la retirada de l’esborrany de l’estatut marc
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions