Mor un veí d’Asp de 53 anys en un accident laboral al Pinós
La víctima treballava en una pedrera del Vinalopò Mitjà, on conduïa una pala sobre la qual s'ha desplomat una pedra de grans dimensions.
- La sinistralitat laboral a la Comunitat Valenciana encén les alarmes
Un veí d’Asp ha mort aquest dimarts en un accident laboral a la pedrera de marbre Monte Coto situada al Pinós, el Vinalopó Mitjà. Segons les primeres fonts de la Guàrdia Civil i sanitàries, la víctima conduïa una pala sobre la qual s’ha desplomat una pedra de 150 tones mentre treballava.
La víctima era natural de la pedania del Cantó, pertanyent a Favanella, encara que residia a Asp. Tenia 53 anys, era casat i pare de dos fills.
L'accident laboral ha ocorregut poc abans de les 9.00 hores. El serveis mèdics li han practicat al treballador maniobres de reanimació, però no han aconseguit que recuperara les constants vitals.
Fins a la pedrera on s’ha produït el sinistre s’han desplaçat agents de la Policia Local, Guàrdia Civil, Policia Judicial, policia autonòmica, bombers de l’Àrea Operativa del Vinalopó, un helicòpter medicalitzat de la Generalitat i una ambulància del Samu.
Més llegit
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
El Govern d’Espanya revocarà la declaració d'interés turístic nacional a la Setmana Santa de Sagunt
-
Almenys huit morts en l'accident d'un avió que transportava un centenar de militars al sud de Colòmbia
-
Trump anuncia un cessament dels atacs contra les centrals elèctriques iranianes durant els pròxims cinc dies
-
La targeta SIP canvia al color blau