Un obrer mor i un altre resulta ferit en afonar-se una vivenda en obres a Ontinyent
Els treballs comptaven amb tots els permisos necessaris, segons han confirmat fonts municipals
Un operari de 42 anys ha mort i un altre ha resultat ferit este divendres en afonar-se una vivenda en obres del carrer de Santa Llúcia d'Ontinyent on els dos treballaven. L'operari que ha sobreviscut ja estava fora del solar en obres quan han arribat els servicis d'emergència.
Pel que fa a la víctima, els bombers han estat colaborant amb les tasques RCP abans de l’arribada dels mitjans sanitaris, que quan han arribat a la vivenda que rehabilitaven els treballadors, han intentat reanimar l'obrer, però només han pogut confirmar-ne la mort, segons han informat fonts del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).
Els fets han passat poc abans de les 12:45 hores d'este divendres. Al lloc del sinistre s'han desplaçat bombers de la capital de la Vall d'Albaida i de Xàtiva, que han intentat reanimar-lo abans que arribaren els sanitaris. Fonts municipals han confirmat que l'habitatge "s'ha afonat pràcticament del tot".
Atenció psicològica a disposició de la família
Des de l'Ajuntament d'Ontinyent, que ha mostrat la seua solidaritat amb la família de la víctima, han aclarit que l'obra comptava amb tots els permisos. "Les causes de l'accident s'investiguen, tot i que les primeres informacions apunten al possible col·lapse de l'estructura de l'immoble pel pes de la maquinària utilitzada", afegien.
El consistori ha posat a disposició dels familiars un equip de psicòlegs, i ha indicat que es posa a disposició de les autoritats competents per a tot el que siga necessari en l'esclariment dels fets.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Més de 7.200 hectàrees calcinades i risc de propagació a Eslida, però amb condicions meteorològiques més favorables
-
À Punt continua el seguiment de l'incendi amb un especial del magazine Està passant des de les 16.45 hores
-
Rescaten un xiquet assentat sobre un aparell d’aire condicionat exterior al pis 21 d'un edifici de Benidorm
-
L'incendi de la Vall d'Uixó ja ha cremat 7.200 hectàrees i no es preveu estabilitzar-lo en les pròximes hores
-
Les flames amenacen la Serra d'Espadà, un dels principals tresors naturals valencians
Més vist
-
27.07.2026 | Entrevista LNM José Oliver
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Segona part
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Primera part
-
26.07.2026 | Informatiu nit
-
26.07.2026 | Entrada cristiana de la Vila Joiosa | Segona part
-
26.07.2026 | Entrada cristiana de la Vila Joiosa | Primera part