Mor un motorista en una col·lisió amb un turisme a Pego
Una altra persona ha resultat ferida lleu en el sinistre, les circumstàncies del qual s'investiguen.
El conductor d'una motocicleta ha mort aquest divendres en una col·lisió amb un turisme en la carretera CV-715, a l'altura de Pego (Marina Alta), segons han informat fonts de Gestió de Trànsit i de la Guàrdia Civil de Trànsit.
D'acord amb les primeres dades facilitades, l'accident ha ocorregut a les 10:20 hores en el quilòmetre 12 d'aquesta xarxa viària, en circumstàncies no precisades de moment.
Segons Gestió de Trànsit, el motorista ha mort, un home de 34 anys ha resultat ferida lleu i traslladat a l'Hospital de Dénia i una dona de 51 anys ha sigut assistida per una crisi d'ansietat i donada d'alta in situ. Una segona motocicleta s'ha vist indirectament implicada en l'accident.
Més llegit
-
S'entrega l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca