Mor un motorista i un altre resulta ferit en un accident de trànsit a Orihuela
Els fets van tindre lloc este divendres a les 21:30 hores en la carretera CV-950
Un home ha mort i un altre ha resultat ferit a conseqüència d'un accident entre dos motos en la carretera CV-950, en el terme municipal d'Orihuela (Baix Segura), segons han confirmat des del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).
Els fets van ocórrer este divendres a la nit, al voltant de les 21:30 hores. Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SAMU i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).
A conseqüència de l'accident, va morir un dels motoristes, l'edat del qual es desconeix. L'altre motorista, de 25 anys, va ser assistit per policontusions i fractura en una cama i, posteriorment, va ser traslladat en l'ambulància de suport vital avançat a l'Hospital Baix Segura d'Orihuela.
Més llegit
-
Quaranta detinguts i un menor denunciat per violació en la nit de Sant Joan a València, amb 75.000 persones a les platges
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
L'onada de calor deixa màximes de 39,6 °C a Anna i la segona nit de Sant Joan més càlida de la sèrie històrica
-
Comença el rodatge a València d’un documental sobre Carlos Berlanga participat per À Punt
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu
-
Fogueres i festes omplin les platges de nord a sud en una nit de Sant Joan marcada per la calor
Més vist
Més escoltat
-
23.06.2026 | 90 minuts
-
22.06.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juanvi Badía i la nova etapa de La Alegria de la Huerta i el grup Mercabanyal
-
22.06.2026 | ‘Que nada nos pare’, el curt que visibilitza l’acompanyament en el càncer a través de l’esport
-
22.06.2026 | Les notícies del migdia
-
22.06.2026 | L'hora de la cultura | “El Pretext”, amb Arturo Orrico
-
23.06.2026 | Les notícies del migdia