Mor un jove de 21 anys atropellat a Castelló i detenen el conductor per homicidi imprudent
Un altre home, de 26 anys, va resultar ferit lleu i ja ha sigut donat d’alta
Un jove de 21 anys va morir la nit de divendres després de ser atropellat al carrer Alemanya, a la zona de la Ciutat del Transport de Castelló de la Plana (Plana Alta), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). L’avís es va rebre a les 23:28 hores i s'hi van desplaçar una unitat del SAMU i un SVAE —suport vital avançat d’infermeria—.
Poc després, a les 23:33 hores, el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (Cimse) de l’Ajuntament de Castelló va rebre l’avís d’un accident de trànsit amb ferits. Diverses unitats de la Policia Local, entre elles la Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents, així com efectius de la Policia Nacional, s'hi van traslladar.
Quan dels agents hi van arribar, hi havia dos homes ferits sobre la vorera, un d’ells inconscient. Els equips sanitaris li van iniciar maniobres de reanimació cardiopulmonar, però finalment es va confirmar la defunció del jove, veí de Vila-real. L’altre ferit, un home de 26 anys, veí d’Almassora, va patir policontusions i va ser traslladat pel SAMU a l’Hospital General Universitari de Castelló. Posteriorment, ha sigut donat d’alta.
Segons les primeres investigacions, hi havia un grup de persones a la vorera observant maniobres presumptament temeràries que estava fent el conductor del vehicle implicat. Estes maniobres podrien ser compatibles amb un presumpte delicte contra la seguretat viària. Pel que sembla, el conductor hauria fet una conducció manifestament temerària i s’hauria dirigit de manera descontrolada cap a la zona on es trobaven els vianants, fet que posava en perill la seua integritat.
La Policia Local ha procedit a la detenció d’un home de 31 anys i veí de Castelló com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària amb resultat d’accident de circulació, homicidi imprudent i lesions. El conductor ha sigut sotmés a les proves d’alcoholèmia i drogues, que han donat negatiu.
Després de la pràctica de les diligències preliminars, el detingut ha sigut traslladat a la Comissaria Provincial de la Policia Nacional per a continuar amb les actuacions corresponents.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | El temporal de vent ja deixa ratxes per damunt dels 170 km/h a la Comunitat Valenciana
-
El vent talla carreteres i deixa 450 incidències fins al migdia en una jornada amb avís roig a Castelló
-
Emergències envia una alerta massiva als mòbils per la intensificació dels vents forts a Castelló, València i Alacant
-
Renfe suspén el servici de llarga i mitjana distància entre la Comunitat Valenciana i Catalunya a causa del vent
-
Extingit l’incendi declarat este divendres en una instal·lació de cavalls a Xeraco
-
Controlat l'incendi de vegetació declarat este divendres a Cabanes