Mor un home fent senderisme a Benimantell després de desplomar-se amb símptomes de mareig
El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha informat que els fets s’han produït al camí del Sanxet i que l’avís ha arribat a les 12:14 hores i la intervenció ha finalitzat a les 17:30 hores
Un home entre quantra i cinquanta anys ha mort este diumenge a Benimantell (Marina Baixa) després de desplomar-se amb símptomes de mareig i quedar inconscient. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant, els fets s’han produït al camí del Sanxet i l’avís ha arribat a les 12:14 hores.
En rebre l’avís, s’ha mobilitzat un grup de rescat de muntanya, perquè l'orografia del terreny no feia possible arribar per terra. A l'arribada, els rescatistes han iniciat maniobres RCP per a la reanimació, però no l’han pogut salvar. La intervenció ha finalitzat a les 17:03 hores de la vesprada d’este diumenge.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
L’empresariat valencià denuncia la polarització política en la Nit de l'Economia Valenciana
-
L’aeroport d’Alacant lidera a Espanya l’augment de passatgers internacionals en agost amb un 10% més
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La jutgessa de la dana amplia la investigacio sis mesos més