Mor un home en ser apunyalat quan obria la persiana del seu bar a València
La víctima, de 47 anys, ha sigut atacat a les 7:00 hores del matí quan es disposava a obrir el seu local
Un home ha mort després de ser apunyalat quan obria la persiana del seu bar a València, segons han informat fonts policials a Europa Press.
L'incident s'ha registrat aquest matí, cap a les 7:00 hores, en un local del carrer Joaquín Ballester de València, han concretat des del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).
Pel que sembla, la víctima ha sigut apunyalada quan es disposava a obrir el seu bar. Fins a la zona s'ha mobilitzat una unitat del SAMU, l'equip mèdic del qual ha estabilitzat al ferit després de realitzar-li la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres.
Posteriorment, l'home, de 47 anys, ha sigut traslladat amb ferides per arma blanca a l'Hospital La Fe de València en l'ambulància de suport vital avançat però, finalment, ha mort. Agents del grup d'homicidis s'han fet càrrec de la investigació del cas i fins al lloc s'ha traslladat la Policia Científica per a recaptar proves.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Vora 28 milions han caigut a Moraira amb el número 25508, el segon quart premi que també s'ha venut a Benidorm, Manises i Pedreguer
-
Milagros Tolón substituïx Pilar Alegría com la nova ministra d'Educació i Elma Saiz serà la portaveu del govern espanyol
-
Mislata, Alaquàs i València pessiguen 600.000 euros del primer quart: 78477
-
Carlos Gil serà el nou secretari general del PP a la Comunitat Valenciana
-
La grossa passa de llarg de la Comunitat Valenciana
-
El 70048, segon premi, cau íntegre a Madrid