Mor ofegat un home de 70 anys a la platja de Port Saplatja d'Alboraia
L’home patia patologies prèvies i s'estudia que haja patit un atac cardíac
Un home de setanta anys ha mort ofegat aquest diumenge a la platja de Port Saplatja d’Alboraia (Horta Nord), segons confirmen fonts de la Policia Local.
Els banyistes han tret l’home de l’aigua poc abans d'arribar els socorristes i han intentat reanimar-lo amb les maniobres adients durant quasi una hora i han fet sevir un desfibril·lador, sense èxit.
S'investiga que l’home, amb patologies prèvies, haja pogut sofrir un atac cardíac. La situació de la mar era calmada en el moment de l’ofegament i a la platja onejava la bandera verda.
Tres patrulles de la Policia Local d’Alboraia –dues ordinàries i una especial de platges– han acudit per a col·laborar amb els socorristes i l’equip del SAMU, que ha certificat la mort de l’home.
Més llegit
-
Mazón diu que ara mateix no es planteja canviar zones de predomini lingüístic
-
Vols cancel·lats i endarrerits als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
La Federació de Cases de Castella-la Manxa a la Comunitat Valenciana concedix els Manxecs, Quixots i Socis d’Honor
-
L’estiu portarà a les carreteres valencianes quasi catorze milions de desplaçaments de llarg recorregut
-
La jutge incorpora a la causa els whatsapps del tècnic que va avisar a les 18:09 que s'enviaria l'ES-Alert
-
Vicent Iborra anuncia la seua retirada