Mor l'anciana que fa una setmana va ser agredida amb una destral a la porta de sa casa a València
La dona es trobava ingressada per un traumatisme al cap a l'Hospital Clínic
L'anciana de 77 anys agredida fa més d'una setmana a la porta de sa casa a València ha mort a l'Hospital Clínic, on es trobava ingressada per un traumatisme al cap, segons fonts sanitàries han confirmat a Europa Press.
L'agressió va tindre lloc el migdia del dissabte 31 d'agost en un pis del carrer de Jeroni de Montsoriu. Un veí va relatar al 112 que en un dels habitatges hi havia una dona en terra, amb un colp fort al cap, al costat d'un toll de sang i que només movia els ulls.
Fins al lloc es van desplaçar efectius de Policia Científica i el Grup d'Homicidis, que s'han fet càrrec de la investigació dels fets, segons la Policia Nacional. Per part del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) es va mobilitzar una unitat del SAMU, l'equip mèdic de la qual va assistir la dona per traumatisme cranioencefàlic i la van traslladar a un centre hospitalari de la capital.
Prèviament, efectius del Cos Municipal de Bombers havien tret l'anciana de la casa en una llitera niu de rescat, des d'una finestra del tercer pis de l'edifici. La dona, que es trobava ingressada a l'Hospital Clínic de València, va morir este dissabte.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Un home mor al balcó de sa casa per l'impacte d'una bala perduda al barri de les Carolines d'Alacant
-
Morrissey suspén el concert de València per culpa del "soroll" de les Falles, que li impedix dormir
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Juan Luis Gandia serà el nou rector de la Universitat de València