Mor el conductor d'un camió en un accident a l'A-3, a l'altura de Setaigües
El vehicle se'n va eixir de la via, va bolcar i posteriorment es va incendiar a causa del xoc
El conductor d'un camió ha mort este divendres després que el vehicle se n'eixira de la via i bolcara a l'autovia A-3 a l'altura de Setaigües (Foia de Bunyol). A causa del xoc, el camió es va incendiar posteriorment.
Segons ha informat el Centre de Gestió de Trànsit, el sinistre va tindre lloc al voltant de les 20:21 hores de la vesprada en el punt quilomètric 307 de l'autovia.
El Consorci de Bombers de la província de València va intervindre en el sinistre amb un oficial de l'organisme, un sergent de Requena i tres dotacions de Requena i Xiva.
Segons ha informat el Consorci, es va produir una eixida de via amb posterior bolcada i incendi de camió. Els bombers van excarcerar del vehicle al conductor, ja mort, en uns fets que la Guàrdia Civil investiga.
Més llegit
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Jepkosgei firma la millor marca mundial de marató de l'any a València
-
L'Elx torna a la senda de la victòria
-
Vora 36.000 esportistes recorren els carrers de València en la 45a Marató Trinidad Alfonso Zurich
-
Juanfran Pérez Llorca apel·la al diàleg i assegura que "estan a punt de fixar una data" per a una reunió amb la Moncloa
-
L'ocupació hotelera mitjana a València frega el 90% durant el pont amb l'impuls de la Marató